marți, 2 aprilie 2013

Durere. Combustibil

cumva mă doare, căci  e ca o parte din fiinţa mea de care cred nu mă pot lipsi, ca un organ care e deşi bolnav, cu greu te laşi deposedat de el. aici e problema, că nu ştii că poţi şi fără, poate nu ti-ai provocat viaţa suficient.
e dureros căci anii strigă după ajutor, şi ştiind că le-ai dat viaţă, sens, nonsens, cert e că i-ai animat, te simţi responsabil pentru ei, ai vrea să-i ajuţi. si oamenii fug căci nu au curaj să dea sens suferinţei, nu au puterea să integreze durerea, doar ar scoate-o prin colţi şi atunci ar durea muşcăturile. ciclul s-ar relua. si mă doare la fel de tare cum ma doare organul ăla, ştiţi voi, ăla bolnav.
vreau simplu, nu cu de toate. la curu gol, vreau să trăiesc simplu. vreau să fiinţez şi să capete rost asta. vreau să scriu la opaiţ şi m-aş lipsi până şi de accesul la internet sau de orice mijloc care simt că mi-ar ştirbi din autenticitate. vreau să îmi vin în fire şi să mă întâlnesc cu firescul. acolo să fii tu.

Sometimes it is harder to deprive oneself of a pain than of a pleasure.

                  F. SCOTT FITZGERALD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu