miercuri, 2 ianuarie 2013

Eros, bine ai venit






Mă uitam în oglinda anului trecut: reflectă şi slujbe religioase de pomenire şi sindrofii de simţuri, damnate momente încărcate cu broboane de suspans şi chinuri poleite cu plăceri, straşnic meniu scandinav a avut 2012.

Profesional un an încărcat de litere scrise, de maculatură citită şi subliniată, examene de final, examene de început, reuşite, grup de dezvoltare personală, filme, oameni frumoşi, interacţiuni fructuoase, sens şi trudă. asudare, frumos. Când reuşesc profesional sunt pe culmi, zenitul mă înghite.
Intim - zbucium,  încercări, separări, proiecţii, am încetat să mai mănânc omizi, deci nu am mai avut parte de fluturi, ci de altfel de metamorfoze. Oricum, deloc lin pentru că dacă ar fi să îmi recunosc, nu sunt pregătită de asumare deplină şi drumuri line, am nevoie să mă mai aflu,  ieşind din confortul preţios. Oricum, îţi mulţumesc pentru că mi-ai oferit, pentru toate darurile, pentru cum m-ai ajutat să cresc. Un roller-coaster oprit sus. Picaj greu, dar cu privelişte de la zei. Uneori, să ştii când să închizi,  impută mai mult curaj şi maturitate, alteori e o fugă. Acum n-am mai fugit năuc.
Personal- începutul unui drum de autodescoperire şi de conştientizare, un drum ghidat profesionist, un drum pe care l-am început de curând şi care mă aduce săptămânal mai aproape de mine. Şi tot personal, am tot umblat din casă în casă în dorinţa găsirii unui loc pe care să-l fac "acasă" în acest "bordel" citadin.

Anul acesta nu vreau să-mi propun liste de îndeplinit şi să nu reuşesc, vreau să mă surprind şi să mă ţin de ce am început deja, vreau constanţă în acest an şi reluarea legăturii cu natura, călătorii. Să fii blând, dragă 2013,   sau EROS citit invers, peştele de la cap se împute.



P.S. Voi ştiţi ce muzichie faină clocoteşte în Radio România Cultural? Mă încântă de-a dreptul în această seară. Şi mi-e dor de o carte pe care să o devorez. Dăm fuga din realitate, slalom printre poveşti, hai.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu