luni, 4 februarie 2013

Pe picior... de egalitate




Am dat din întâmplare peste un minunat inventar al drepturilor femeii ş iale  bărbatului în iubire, de Jacques Salome, l-am citit bunăoară şi în dimineata asta, l-am regăsit printre notările mele.
 Efectiv este plin de decenţă şi seninătate acest decalog şi jumătate,  minunat de însuşit...

1. Să te iubesc fără să te supun.
2. Să te îmblânzesc fără să te închid.
3. Să te cunosc fără să te etichetez.
4-Să te găsesc fără să mă ascund.
5. Să te primesc fără să te reţin.
6.Să mi te alătur fără să te ameninţ.
7. Să îţi cer fără să te oblig.
8.Să îţi dau fără să mă golesc.
9. Să te refuz fără să te rănesc.
10. Să te părăsesc fără să te uit.
11. Să-ţi fiu fidel fără să mă înşel.
12. Să te completez fără să te copleşesc.
13. Să îţi surâd şi să mă înduioşez.
14. Să te descopăr şi să mă emoţionez.
15.Să mă minunez şi să mă emoţionez.
Fluidităţii unui elan
Unificării prin împărtăşire,
Fericirii visului de viitor.
¤Şi să rămân astfel viu şi liber, deschis, îmbogăţit de potenţialul întâlnirilor noastre....
¤Să fiu astfel împăcat, întregit, prelungit, de entuziasmul vieţii noastre
comune.

Aici este şi varianta originală: http://www.j-salome.com/02-methode/0206-themes-application/260-10.htm


Mulţumesc, Jacques, dragă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu